HTML

Lac99 Music Blog

Zene - mindenkinet :-)

Donate

Ha tetszik a blog, küldj egy számot! Forintban, dollárban, euróban... :-)

Címkék

abba (1) ace of base (7) armin (3) atb (2) ballada (76) brazil (2) charlie (2) club (5) csak zene (88) dance (129) dnb (4) dubstep (4) egynyári (33) egyslágeres csapat (67) fatboy slim (2) fekete fehér (44) feldolgozás (55) fesztivál (35) filmzene (46) foci (15) folklór (9) gigi (8) groove coverage (2) gyermekkori emlékek (157) happy rave (3) hivatalos dal (17) house (27) hülye klip (83) ihm (6) indiai (1) italo disco (7) jan wayne (2) jazz (1) jégkorong (6) jó csaj (133) jó klip (238) karaoke (1) kezdjük el (1) komolyzene (6) kylie (3) lac awards (9) latin (12) legjobb (78) live (8) lost (4) madonna (6) magyar (106) méltatlanul elfeledett (56) moby (1) opera (1) paródia (14) plágium (2) poén (68) pop (355) punk (19) rajzfilm (1) rákkenroll (1) rap (33) rave (6) reggae (12) reklámzene (9) remix (30) retro (51) rnb (9) robbie (1) rock (45) roxette (3) sampling (4) sash (5) scooter (18) shakira (4) ska (2) sláger (178) szar (5) szerelmes (56) szin (3) szintipop (2) szöveg (91) techno (40) tiësto (5) toplista (9) trance (33) ünnep (16) weird al (1)

Friss topikok

  • Sobri: Nocsak, "metál" is bekerült a repertoárba? :D (2014.05.29. 16:29) The Doors - Riders on the Storm
  • Flankerr: A holland duó pedig Madonnát és Cliff Richardsot dolgozott bele a saját számába..:) (2013.03.12. 23:08) Rapülők - Holiday rap
  • Lac99: Mekkora zene... És még nem is volt, tényleg. :-) Sorba fogom venni mindenféleképpen, köszi a tippe... (2011.09.16. 23:36) Moby - Disco Lies
  • Lac99: Nini, egy komment, ilyen sem volt mostanában. :-D Egyébként tényleg meglepő lista, de ismersz közü... (2011.09.13. 23:17) Fool's Garden - Lemon Tree
  • stichus: beírhatsz egy ötöskét magadnak (2011.05.11. 18:53) Parov Stelar - Libella Swing

Ramin Djawadi - Prison Break Theme (Ferry Corsten Breakout Mix)

2011.05.15. 21:43 :: Lac99

Ma pedig az a beígért muzsika, amiről Ferry Corsten a sorozat-rajongóknak beugorhat - ő csinálta a PB főcímzenéjéhez a hivatalos remixet. Bizony ám. :-) Hejj de rég is volt ez... 2006 őszét írtuk. Akkoriban nem néztem sorozatokat, mert időpocsékolásnak tartottam és minek. :-) Gyerekként a nagy klasszikusok megvoltak (MacGyver, Magnum, A Szupercsapat, Az Onedin-család, Xéna, Herkules, stb.), de ekkor valami történt. Mégpedig az, hogy az RTL Klub elkezdte adni ezt a sorozatot. Iwiwen mindenki írta, hogy mekkora király és milyen jó. Nem hittem el. Aztán csak leültem megnézni egy részt. Ez volt az 1*05-ös epizód. Végem volt. Zseniális. Aki látta, tisztában van azzal, melyik rész is ez. Amerikában ekkor már a második évad ment - egy napig még úgy gondoltam, a magyar megjelenés alapján nyomom majd, bepótoltam az első négy részt. De ez kevés volt. A függés beindult. Beszereztem az első évad maradék epizódjait, talán 3-4 nap alatt ledaráltam, ekkor pedig nem volt megállás. Nekikezdtem a második szezonnak, a 2*08-nál értem utol azt hiszem az eredetit. Onnantól kezdve heti néző lettem, mindig anyáztam a World Series kezdetekor (olyankor egy hónapig nem ad(ott) sorozatot hétfőn(?) este a FOX), a magyar rajongói oldalon több emberrel megismerkedtem, akik közül néhánnyal még mindig nagyon jó kapcsolatot ápolok. Aztán beindult a gépszíj, jött a többi sori. 24, Lost, HIMYM, TBBT, Californication... Csak hogy a legnagyobbakat említsük. Közülük sokan már befejezték történetüket, helyettük nézek mást... Hetente minimum 5 sorozatot mindig követek, szerencsére ugye van mid-season is, no meg a nyári darákat sem szabad lebecsülni. (A Lost is így indult, konkrétan vizsgaidőszakban egy hét alatt néztem meg az 1-2. évadot - és még az utána következő vizsgám is sikerült. :-D) Szóval ha ezt a számot hallom, sok minden eszembe jut, szép emlékek tolulnak a tudatomba. És ez jó. Újra meg kellene nézni a PB első évadát... Legyőzhetetlen. Talán a 24 S04 versenghet vele. Hátha lesz majd valaki, aki esetleg nem látta és szívesen pótolna velem. Vagy újranézné. :-) Meglátjuk...

Szólj hozzá!

Címkék: remix filmzene trance

A bejegyzés trackback címe:

https://lac99music.blog.hu/api/trackback/id/tr632904332

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása