HTML

Lac99 Music Blog

Zene - mindenkinet :-)

Donate

Ha tetszik a blog, küldj egy számot! Forintban, dollárban, euróban... :-)

Címkék

abba (1) ace of base (7) armin (3) atb (2) ballada (76) brazil (2) charlie (2) club (5) csak zene (88) dance (129) dnb (4) dubstep (4) egynyári (33) egyslágeres csapat (67) fatboy slim (2) fekete fehér (44) feldolgozás (55) fesztivál (35) filmzene (46) foci (15) folklór (9) gigi (8) groove coverage (2) gyermekkori emlékek (157) happy rave (3) hivatalos dal (17) house (27) hülye klip (83) ihm (6) indiai (1) italo disco (7) jan wayne (2) jazz (1) jégkorong (6) jó csaj (133) jó klip (238) karaoke (1) kezdjük el (1) komolyzene (6) kylie (3) lac awards (9) latin (12) legjobb (78) live (8) lost (4) madonna (6) magyar (106) méltatlanul elfeledett (56) moby (1) opera (1) paródia (14) plágium (2) poén (68) pop (355) punk (19) rajzfilm (1) rákkenroll (1) rap (33) rave (6) reggae (12) reklámzene (9) remix (30) retro (51) rnb (9) robbie (1) rock (45) roxette (3) sampling (4) sash (5) scooter (18) shakira (4) ska (2) sláger (178) szar (5) szerelmes (56) szin (3) szintipop (2) szöveg (91) techno (40) tiësto (5) toplista (9) trance (33) ünnep (16) weird al (1)

Friss topikok

  • Omcsesz: A humoros műsor, amelynek a nevét keresed, a Parabola volt. (2024.04.17. 00:23) Spagna - Call Me
  • Sobri: Nocsak, "metál" is bekerült a repertoárba? :D (2014.05.29. 16:29) The Doors - Riders on the Storm
  • Flankerr: A holland duó pedig Madonnát és Cliff Richardsot dolgozott bele a saját számába..:) (2013.03.12. 23:08) Rapülők - Holiday rap
  • Lac99: Mekkora zene... És még nem is volt, tényleg. :-) Sorba fogom venni mindenféleképpen, köszi a tippe... (2011.09.16. 23:36) Moby - Disco Lies
  • Lac99: Nini, egy komment, ilyen sem volt mostanában. :-D Egyébként tényleg meglepő lista, de ismersz közü... (2011.09.13. 23:17) Fool's Garden - Lemon Tree

Shakira - Inevitable

2007.09.27. 23:27 :: Lac99

A francia után jöjjön egy kis spanyol,ahhoz kapcsolódóan pedig némi sztorizgatás. Általános iskolában, 4-6. osztályban én németet tanultam. Utána bekerültem a gimibe és az angol mellé választani kellett egy második nyelvet. Így egyértelmű volt részemről, hogy mi lesz az. Ám mások keresztbe tettek. 16-an akartak franciát, 5-en spanyolt és 5-en németet tanulni. A vezetőség pedig kijelentette, hogy mivel amúgy is 6+6-osok vagyunk, nem fognak 3 nyelvi csoportot indítani, a németesek menjenek spanyolozni, így lesznek tízen. Ekkor kicsit megharagudtam Krisztián barátomra, mert ő lehetett volna a mérleg nyelve, hisz ha meg bírtam volna győzni, hogy inkább németet akar tanulni, akkor a 6-4 arány miatt most nem ismerném ezt a gyönyörű nyelvet. :-) Szóval én utólag megbocsátottam neki, ő pedig megbánta, de az élet már csak ilyen. 7-8-9.-ben nem voltak igazán jó tanáraink, mondjuk nekem velük sem volt bajom, mert akkoriban még tanultam is :-), de így sem kedveltem meg igazán. Aztán 10. év elején kaptunk egy új tanárnőt, Anderléné Kasza Mónikát. Varázsütésre az egész csoport megszerette a spanyolt, mert valami olyan fantasztikusan tanította nekünk, hogy mindig vártuk a következő órát (néhányan ezt nem fejezték ki a házijuk elkészítésével, de ez maradjon az ő gondjuk :-) ). Szóval egyszer bejött, hogy ma spanyol dalokat fogunk hallgatni, kiosztotta a hiányos dalszövegeket és egészítsük ki. Ezek után talán kitaláljátok, közöttük volt az Inevitable. Előtte is szerettem Shakirát, de akkor még csak angolul ismertem. Ebbe a számba rögtön belezúgtam, volt olyan, hogy egymás után húsz alkalommal játszottam le... És még ma is majdnem elsírom magam, annyira érzelmes és gyönyörű. Szóval csajok, ha megbántotok valamivel, nálam ez a #1 bocsánatkérő zene. :-) Csak kár, hogy rádióban nem játsszák, ahhoz túl jó... De én megismertettem Veletek, úgyhogy hallgassátok! Meg mindent, ami Shakira, főleg a spanyol dalait. Mindjárt teszek még fel egyet-kettőt.

Szólj hozzá!

Címkék: pop szöveg legjobb shakira ballada

A bejegyzés trackback címe:

https://lac99music.blog.hu/api/trackback/id/tr53179189

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása